Κυριακή 28 Ιουνίου 2009

Στοχευμένη διαφήμιση...

Μάλλον στην κυβέρνηση έχουν παρανοήσει την έννοια της στοχευμένης διαφήμισης! Η συγκεκριμένη έννοια σημαίνει πως μία διαφήμιση απευθύνεται σε μία συγκεκριμένη κατηγορία πολιτών (ή καταναλωτών για να είμαι ακριβής...).

Η κυβέρνηση ωστόσο είχε άλλη άποψη!

Έδωσε τεράστια διαφημιστικά πακέτα (δυσανάλογα των πολύ μικρών πωλήσεων τους...) σε εφημερίδες που δε θα λέγαμε πως φημίζονται για την κριτική τους στην κυβέρνηση...

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν "Η Χώρα", "Η Βραδυνή", "Ο Ελεύθερος" "Η απογευματινή", "Ο Αδέσμευτος". Κάθε μία από αυτές τις εφημερίδες κατά μέσον όρο εισέπραξε το 2008 περίπου τα μισά από όσα εισέπραξαν τα ΝΕΑ. και περίπου τα διπλά από όσα εισέπραξε ο "Ελεύθερος Τύπος". Σημασία όμως δεν έχουν από μόνα τους τα ποσά! Αν συγκρίνουμε τα ποσά με τις πωλήσεις έχει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον!

"Τα ΝΕΑ" λοιπόν των 60.000 φύλων εισέπραξαν τα διπλά χρήματα για κρατική διαφήμιση απ'΄ότι οι υπόλοιπες εφημερίδες των δύο, τριών και πέντε χιλιάδων φύλων! Ή ο "Ελεύθερος Τύπος"εισέπραξε τα μισά από τις εν λόγω... εφημερίδες...

Αξιοσημείωτο είναι επίσης και το γεγονός ότι το (κατά πολλούς "πασοκικό") "Έθνος" καταφέρνει να αποσπάσει αρκετά μεγαλύτερα ποσά κρατικής διαφήμισης σε σχέση με την (συντηρητική μεν αλλά ασκεί σοβαρή κριτική στην κυβέρνηση) "Καθημερινή" παρά την αισθητή υπεροχή της δεύτερης τόσο σε φύλα (αντικειμενικό κριτήριο) όσο και σε παρέμβαση και σοβαρότητα (υποκειμενικό κριτήριο).


Share/Save/Bookmark
eXTReMe Tracker
free hit counters

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP