Πολλές απορίες... λίγες απαντήσεις!!
Ο Κρόγιας μας ενημέρωσε πρώτος πως:
Το ΒΗΜΑ, έβγαλε, μόλις 10 λεπτά μετά την έναρξη του debate...
αποτελέσματα δημοσκόπησης που βγάζει πρώτο... ποιον άλλο;
Τον Καραμανλή!!!
αποτελέσματα δημοσκόπησης που βγάζει πρώτο... ποιον άλλο;
Τον Καραμανλή!!!
Εδώ η... δημοσκοπάρα με φοβερές αναλύσεις μάλιστα!
Φαίνεται πως ο υπάλληλος της ιστοσελίδας βιαζόταν να σχολάσει νωρίς...
Μετά βγήκε εκπρόσωπος της εταιρείας και δήλωσε
Και αναρωτιέμαι:
1) Πως έγινε ο μεγάλος όγκος (80%) μετά τη λήξη? Το debate έληξε περίπου στις 10 και μισή. Η έρευνα (υποτίθεται πως) ξεκίνησε στις 9 μιση. Στη μισή ώρα που διήρκεσε δηλαδή η έρευνα έγινε το 80% αυτής?
2) ΟΚ. Είμαι καλοπροαίρετος πως η ώρα ανάρτησης δεν είναι η ώρα που αναρτήθηκε η δημοσκόπηση. Αλλά η ώρα ανάρτησης των στοιχείων της δημοσκόπησης? Γιατί είναι περίπου ίδια με αυτή της ανάρτησης...? 3) Καλά ρε παιδί μου. Εντάξει! Ακόμη και να ισχύουν όλα τα παραπάνω και να είναι έτσι όπως τα λέει η εταιρεία!
Πως είναι δυνατόν σε μία μέρα με debate με μεγάλη τηλεθέαση, με αγώνα τελικό πρωταθλήματος Παναθηναϊκού με Ολυμπιακό στο μπάσκετ και με συναυλία των AC/DC με 50.000 άτομα να βρήκαν 800 και πλέον άτομα που να απαντήσουν και ήταν και αντιπροσωπευτικό το δείγμα?? Κάτι τέτοιο σημαίνει τουλάχιστον άλλα τόσα αποτυχημένα τηλεφωνήματα! Πως δηλαδή πρόλαβαν και να κάνουν πάνω από 1000 τηλεφωνήματα, και να απαντήσουν 800 (και μάλιστα το 80% σε μία ώρα!!!), και να σταθμίσουν τα δείγματα, και να βγάλουν αποτελέσματα και όλα αυτά μέχρι τις 11:45?????
ΥΓ: Όταν η εταιρεία λέει ότι κάνει αυτή την έρευνα κάθε φορά, εννοεί πως την κάνει πάντοτε το ίδιο βράδυ του debate...? Αυτό δε μας το διευκρίνισαν...
Φαίνεται πως ο υπάλληλος της ιστοσελίδας βιαζόταν να σχολάσει νωρίς...
Μετά βγήκε εκπρόσωπος της εταιρείας και δήλωσε
Και αναρωτιέμαι:
1) Πως έγινε ο μεγάλος όγκος (80%) μετά τη λήξη? Το debate έληξε περίπου στις 10 και μισή. Η έρευνα (υποτίθεται πως) ξεκίνησε στις 9 μιση. Στη μισή ώρα που διήρκεσε δηλαδή η έρευνα έγινε το 80% αυτής?
2) ΟΚ. Είμαι καλοπροαίρετος πως η ώρα ανάρτησης δεν είναι η ώρα που αναρτήθηκε η δημοσκόπηση. Αλλά η ώρα ανάρτησης των στοιχείων της δημοσκόπησης? Γιατί είναι περίπου ίδια με αυτή της ανάρτησης...? 3) Καλά ρε παιδί μου. Εντάξει! Ακόμη και να ισχύουν όλα τα παραπάνω και να είναι έτσι όπως τα λέει η εταιρεία!
Πως είναι δυνατόν σε μία μέρα με debate με μεγάλη τηλεθέαση, με αγώνα τελικό πρωταθλήματος Παναθηναϊκού με Ολυμπιακό στο μπάσκετ και με συναυλία των AC/DC με 50.000 άτομα να βρήκαν 800 και πλέον άτομα που να απαντήσουν και ήταν και αντιπροσωπευτικό το δείγμα?? Κάτι τέτοιο σημαίνει τουλάχιστον άλλα τόσα αποτυχημένα τηλεφωνήματα! Πως δηλαδή πρόλαβαν και να κάνουν πάνω από 1000 τηλεφωνήματα, και να απαντήσουν 800 (και μάλιστα το 80% σε μία ώρα!!!), και να σταθμίσουν τα δείγματα, και να βγάλουν αποτελέσματα και όλα αυτά μέχρι τις 11:45?????
ΥΓ: Όταν η εταιρεία λέει ότι κάνει αυτή την έρευνα κάθε φορά, εννοεί πως την κάνει πάντοτε το ίδιο βράδυ του debate...? Αυτό δε μας το διευκρίνισαν...
1 σχόλια:
Και όχι μόνον αυτά αλλά και πώς γίνεται να βγει την επόμενη μέρα (οπότε και υπήρχε κατασταλαγμένη άποψη στον κόσμο που είδε το ντιμπέϊτ) ΑΛΛΗ εταιρία (ΜΡΒ) και να βγάλει εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα (Παπανδρέου πρώτος)... Ε? Τί είπατε?
Δημοσίευση σχολίου